۱۳۸۷/۰۶/۲۰

تیترهای روزنامه های ایران پس از پایان المپیک!*

مجلس تمامی ورزشکاران ایرانی را برای ادای پاره ای توضیحات به صحن علنی مجلس فراخواند!*
مانتوی رنگی هما حسینی پرچمدار تیم ورزشی ایران در مراسم افتتاحیه از مصادیق تبرج شناخته شد!*
احمدی نژاد: با اجرایی شدن طرح تحول اقتصادی، در المپیک لندن مدال ها را درو خواهیم کرد!*
علی آبادی: حیف که دیکس! کمرم درد می کرد وگرنه خودم به جای احسان حدادی دیکس! را پرتاب می کردم!*
پالیزدار: همه چیز را افشا می کنم!*
کردان: افراد تحصیل کرده باید وارد شوند!*
سایت الف: مدارک داوران مسابقات ورزشکاران ایرانی باید بررسی شود!*
فاطمه رجبی: به خاطر این نتایج ضعیف، رفسنجانی و قالیباف باید رسماً از مردم عذرخواهی کنند!*
لاریجانی: سیاست استراتژیک ما در قِبَل ملل دُوَل متحدالممالک شرکت کننده در المپیک ، باید بصورت پارادایم دیالکتیک نامتجانس باشد!*
الهام: بیخود به من نگاه نکنید! من بی تقصیرم! استعفا هم نمی دهم!*
شریعتمداری: بحرین هم در المپیک مدال گرفت ولی ما نگرفتیم!*
کروبی: خوابم یا بیدار؟! این چه نتایجیه!*
کفاشیان: فوتبال ما حضوری امیدوارکننده در المپیک پکن داشت!*
قراخانلو: توقع مدال گرفتن در المپیک لندن از ما نداشته باشید!*
علی آبادی: همین که ورزشکاران ایرانی غیرت خودشان را نشان دادند برای ما کافی است! و این حاصل زحمات سازمان بوده است!*
صفایی فراهانی: با نتایج بدست آمده ممکن است کلا به حالت تعلیق در بیاییم!*
مایلی کهن: دایی باعث باخت سوریان شد!*
قلعه نوعی: وقتی کاظمی و طالب لو رو از ما گرفتند طبیعی هم بود این نتایج را در المپیک بگیریم!

هیچ نظری موجود نیست: