۱۳۸۷/۰۶/۲۰

بي خبري هم عالمي دارد .......

Begin pArSTools.com -->

به نام خداوند جان وخرد


برخي وقت ها آرزو مي كنم كه اي كاش درس نخوانده بودم و اصلا از هيچ چيز خبر نداشتم بي خبري در اين زمانه نعمت بزرگي است كه برخي با اطلاع كامل از آن از اين ابزار استفاده مي كنند و برخي هم واقعا بي خبر از كل موضوعات دنياي اطراف خود هستند .
به هر كجا پناه ببريم و به هر چه نگاهي بياندازيم همه مايه دلگري و خشم ونفرت انسان مي شود . سالهاست كه صدا و سيما را تحريم كرده ام و به هيچ برنامه آن نگاه نمي كنم . تنها دوست من كتاب هست كه آنهم الحمدالله آنقدر گران شده و چندي است كه در قفسه كتاب خانه افرادي جا خشك كرده اند كه اهل كتاب و مطالعه نيستند و فقط براي حفظ آبرو و نقش افراد با سواد را در آوردن قفسه ها را پر نموده و در مقابل دوربين نقش افراد با سواد و روشنفكر را در مي آورند . اما بمحض اينكه دهن باز مي كنند . آدم را ياد مثل : تا مرد سخن نگفته باشد عيب و هنرش نهفته باشد مي اندازند .
روزنامه همه در يك سطح و سقف مشخص ولي با عناوين مختلف مردم را در بي خبري كمك مي كنند . اينگار همه از يك نفر مي ترسند . ياد جوكي افتادم كه مي گويند فردي اسم بچه خود را رستم گذاشت و وقتي بچه بزرگ شد موقع صدا كردن بچه پدر از بچه و اسمش مي ترسيد چون او را به ياد رستم ( پهلوان ) مي انداخت .
حال قضيه كشوري ما همان شده ما ملت ايران چند سال پيش همه با هم تصميم گرفتيم تا سرنوشت خود را ، خود رقم بزنيم حال فرزند كوچك انقلاب بزرگ شده و همه ما از او مي ترسيم . چرا ؟ مگر ما به اين دولت راي نداده ايم . مگر در قانون اساسي وظيفه رئيس دولت مشخص نشده . بنابر اين مي شود خيلي آسان او را خلع و دولت را در اختيار افرادي كه كاردان و درد آشنا باشد قرار داد . فقط مشگل ملت ما عدم آگاهي از شرح وظايف قانوني خود و مسئولان هست .

هیچ نظری موجود نیست: